×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حدود پنج هزار واحد شهری و روستایی در زلزله آسیب جدی دیده است

اقتصادتهران: فرماندار قصرشیرین از وارد شدن آسیب جدی به چهار هزار و ۹۷۱ واحد شهری و روستایی این شهرستان در جریان زلزله اخیر ۷٫۳ریشتری غرب کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایرنا، فرامرز اکبری روز شنبه در جلسه شورای اداری قصرشیرین افزود: از مجموع واحدهای آسیب دیده این شهرستان، ۸۰۶ واحد تخریبی نوع یک و ۲ شهری و سه هزار و ۸۱۶ واحد مسکونی نیز از نوع تعمیری است.

وی اظهار کرد: در مجموع از پنج هزار و ۴۵۹ واحد ارزیابی خسارت شده از سوی بنیاد مسکن استان تهران به عنوان معین بازسازی قصرشیرین، ۴۸۸ واحد سالم است که این واحدها نیز به علت پس لرزه های اخیر به نوعی دچار ترک خوردگی شده است.

وی با بیان اینکه همچنین ۴۳۹ واحد روستایی نیز در جریان زلزله اخیر آسیب دیده است، اضافه کرد که تاکنون کار آوار برداری ۱۷۹واحد مسکونی روستایی انجام شده است و امروز کار آوار برداری واحدهای تخریبی نوع یک در روستاهای این شهرستان پایان می یابد.

فرماندار قصرشیرین اضافه کرد که از مجموع واحدهای آوار برداری شده ، ۹۰ واحد مسکونی هم اکنون در مرحله پی کنی است و تاکنون ۱۰۶ واحد کانکس اهدایی نیز به آن صاحبان این واحدها واگذار شده است.

اکبری ادامه داد: با تلاش های صورت گرفته تاکنون ۵۸۳ تن از شهروندان قصرشیرین برای احداث و بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله اخیر، برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.

وی مهمترین نیاز امروز قصرشیرین را تصویب منطقه آزاد تجاری در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی ایستگاه راه آهن خسروی و بازگشایی مرز رسمی پرویزخان به منظور اشتغال جوانان و مردم بیکار این منطقه زلزله زده و از سرگیری تردد زائران از مرز رسمی خسروی بیان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches