×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: رئیس اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران گفت: قیمت مرغ برای شب عید به بیش از ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ تومان نخواهد رسید.

مهدی یوسف‌خانی با بیان اینکه قیمت مرغ از بیستم بهمن‌ماه به بعد با کاهش بیشتری همراه خواهد بود، اظهار داشت: برای اسفندماه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و برای شب عید نیز قیمت این کالا به بیش از ۶۲۰۰ تا ۶۳۰۰ تومان نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه قیمت ماهی نسبت به هفته قبل تغییری نداشته است، افزود: طبیعتا قیمت ماهی در شب عید بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که علت این امر نیز افزایش تقاضا است.

یوسف‌خانی اضافه کرد: مردم همه خرید خود را به شب عید موکول می‌کنند و طبیعی است با افزایش حجم تقاضا برای ماهی قیمت آن نیز گران شود ضمن اینکه این گرانی ربطی به تولید و صید ندارد و تنها به دلایل مذکور است.

به گفته وی، درحال حاضر قیمت انواع ماهی دربازار نیز به شرح زیر است: شیر جنوب ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان، کپور ۱۴ هزار تومان، قزل‌آلا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان، شیرنیزه‌ای ۱۳ هزار تومان، تیلاپیا ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، آمور جنوب ۲۲ هزار تومان، آزاد دزفولی ۷ هزار تومان و حلوای سیاه ۱۸ هزار تومان.

معاون رییس هیات مدیره اتاق بازرگانی استانبول در حاشیه برگزاری نمایشگاه لباس و پوشاک ترکیه در ایران با تاکید بر نتایج درازمدت تجارت ترجیحی بین دو کشور، گفت: این موافقت‌نامه در گام اول جلوی بزرگترین آفت رشد صنعت یک کشور یعنی قاچاق را می‌گیرد و در گام بعد سبب افزایش حجم مبادلات دو کشور خواهد شد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches