×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حباب سکه ۸ میلیون تومان است

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران با اشاره به اینکه حباب قیمتی سکه هشت میلیون تومانی است و خرید آن به عنوان سرمایه‌گذاری توجیه اقتصادی ندارد، گفت: با تخلیه حباب سکه، مردم متضرر می‌شوند.

به گزارش ایرنا، نادر بذرافشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲ سال گذشته حباب سکه افزایش پیدا کرده است؛ برای همین مساله جلسه‌هایی با بانک مرکزی داشتیم که از ظرفیت این صنف در ضرب سکه و سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران بیان داشت: توجیه اقتصادی ندارد که سکه، حباب هشت میلیون تومانی داشته باشد و در صورتی که تخلیه داشته باشد مردم متضرر می‌شوند.

وی با اشاره به آمادگی صادرات طلا به کشورهای اروپایی و خاورمیانه، گفت: بخش تولید افزایش پیدا کرده است. این صنعت ظرفیت صادرات را دارد و می‌توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

بذرافشان ادامه داد: به طور قطع صادرات طلا، ارزآوری و اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت. سهم صادرات طلای کشورمان در سال گذشته، ۸۰۵ کیلوگرم بوده است که ظرفیت افزایش این سهم وجود دارد. برخی از کشورها از جمله ترکیه در سال‌های گذشته از ما مصنوعات طلا خریداری می‌کردند، اما اکنون دولت ترکیه بر روی این حوزه فعالیت را شروع کرده و صادرات داشته است.

رئیس اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، با اشاره به مالیات ابرازی طلافروشان گفت: بخشی از تولیدی‌های این صنف، معاف از مالیات هستند، اما میانگین مالیات این صنف از ۱۲ میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان است که برای شرکت‌های فعال و بزرگ در این صنعت است.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches