×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
حامد هاکان خواننده و آهنگساز پاپ درگذشت

اقتصادتهران: حامد هاکان خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ کشورمان در سن ۳۴ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

حامد هاکان متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۲ در تهران (شهرری) بود و از اوایل دهه ۸۰ فعالیت خود را در عرصه موسیقی به‌صورت رسمی آغاز کرد.

هاکان در تابستان سال ۱۳۸۳ اولین آلبوم خود را بانام «قاتل حرفه‌ای» با ۱۲ قطعه به‌صورت اینترنتی منتشر کرد.وی پس از انتشار این آلبوم، با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم «خودکشی ممنوع» این خواننده به‌عنوان خواننده مهمان حضور داشت.

همکاری حامد هاکان با محسن چاوشی، محسن یگانه و فرزاد فرزین به انتشار چند تک قطعه منجر شد که جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت.رفته‌رفته فعالیت‌های این خواننده پرطرفدار آن روزهای موسیقی پاپ کمتر شد و او طی چند سال اخیر صرفاً به انتشار چند تک قطعه در فضای مجازی بسنده کرده بود.

حامد هاکان در مهرماه سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ مجوزهای لازم شد و قرار بود اولین آلبوم رسمی این خواننده از سوی شرکت «آوای هنر» به بازار عرضه شود که این اتفاق رخ نداد.

گفتنی است که فرزاد فرزین ساعاتی پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خود درگذشت این خواننده جوان را تائید کرد.

گفتنی است؛ زمان و مکان تشییع پیکر حامد هاکان متعاقباً اعلام خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches