×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
حادثه پشت حادثه در شهر؛ آخرین جزییات از حادثه مترو کیانشهر

عصر روز گذشته کارگاه تونل مترو در حال ساخت دچار حادثه شد.

حدود ساعت ۱۷:۰۲ عصر چهارشنبه ( ۱۷ شهریور) کارگاه تونل مترو در حال احداث در محدود کیانشهر در هنگام عملیات عمرانی دچار ریزش شد.

به دنبال این حادثه تعدادی از کارگران که در لحظات اولیه در تونل مترو محبوس شده بودند، توسط آتش نشانان از محل حادثه خارج شدند.

حضور شهردار تهران در محل حادثه

شهردار تهران با حضور در محل حادثه مترو کیانشهر، ضمن ابراز تسلیت و همدردی با خانواده متوفیان این حادثه، از نزدیک از محل بازدید و دستورات لازم را ابلاغ کرد.

در همین رابطه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن ابراز تاسف از فوت ۳ کارگر مترو در حادثه مترو کیانشهر گفت: کمیته بررسی دلایل وقوع این حادثه که احتمال خطای انسانی در آن دور از ذهن نیست؛ به دستور شهردار تهران تشکیل شد.

مازیار حسینی در گفت وگوبا شهرنوشت وی اظهارکرد: حدود ساعت ۱۷ در حالی که کارگران مشغول برداشتن سگمنت های دستگاه حفار مترو(TBM) بودند، چند سگمنت روی بیل مکانیکی می ریزد.

وی ادامه داد: بلافاصله گروه امداد و نجات در محل حاضر شدند و اقدام به نجات ۱۰ نفر از کارگرانی که در این بخش از کارگاه مترو مشغول به کار بودند؛ کردند.

معاون شهردار تهران با اشاره به مصدومان این حادثه توضیح داد: از ۱۰ نفر کارگری که در این محل مشغول به کار بودند یک نفر سالم و ۵ نفر مصدوم شده بودند که به سرعت به مراکز درمانی منتقل شدند.

مازیارحسینی با بیان اینکه با دستور شهردار تهران کمیته کارشناسی و بررسی دلایل وقوع حادثه که احتمال خطای انسانی در آن دور از ذهن نیست؛ تشکیل شده است؛ تاکید کرد: این حادثه در داخل کارگاه مترو کیانشهر روی داده که هیچ ارتباطی به نشست یا ریزش زمین و همچنین معبر عمومی نداشته است.

کشف جسد آخرین محبوس شده در حادثه مترو

این در حالی بود که ۴ نفر در این حادثه جان باختند به طوری که معاون شهردار تهران از یافتن جسد چهارمین و آخرین فرد محبوس شده در حادثه مترو کیانشهر خبرداد.

مازیار حسینی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار متوفیان حادثه مترو کیانشهر به شهرنوشت اظهار کرد: دقایقی پیش جسد چهارمین نفری که طی این حادثه محبوس شده بود، توسط نیروهای امداد و نجات یافت شد.

به هر حال در حالی که حادثه تونل مترو کیانشهر در مجموع ۴ فوتی داشته معلوم نیست شهرداری تهران چه تدابیری برای حفظ جان مردم اندیشیده تا کمتر شاهد این حوادث تلخ باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches