×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جنگی که در کشور ما اتفاق افتاد از جنس حق و باطل بود

تهران اکونومی: همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛ با حضور صدها نفر از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و رزمندگان منطقه ۱۱ و به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی؛ آیین تکریم خانواده شهدا در تالار شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، در این مراسم که همزمان با اعیاد شعبانیه برگزار شد؛ برای نخستین بار تمامی خانواده ۶۰۰ شهید منطقه و نیز ایثارگران و جانبازان گرد هم آمدند تا ساعتی را به یاد شهیدان ۸ سال دفاع مقدس؛ از یاد و خاطره روزهای دفاع و ایثار بگویند.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱، ضمن خیر مقدم و گرامیداشت خانواده معزز شهدا و جانبازانی که در این آیین حضور یافتند؛ ضمن تقدیر از هم راهی و همکاری نهادها و ارگان‌هایی که برای برگزاری این مراسم تلاش کردند؛ به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در شهرهای خوزستان و پشتیبانی مردمی و حال و هوای آن روزهای جنگ بین اقشار مردمی پرداخت و گفت: امروز هرچه داریم نتیجه ایثار و شهامت شهدا و استقامت خانواده‌های آنهاست.

او با بیان این که جوانان کشور ما همچنان حماسه آفرین و سرباز مقام معظم رهبری (مدظله) هستند؛ خاطر نشان کرد که امروز اگر قدرتی ما را تهدید می کند؛ مردم ما ترس سایر کشورهای ضعیف را ندارند؛ چرا که تجربه دوران جنگ و دفاع و ایستادگی در برابر زورگویان را دارند و جوانان ما نیز با همین پشتوانه همچنان حماسه آفرین هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches