×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
جمع آوری حصار کارگاه مترو میدان کتاب

شهردار منطقه۲ گفت: جمع آوری کارگاه عمرانی و  تاسیسات ایستگاه پایانی خط ۷مترو وافع در میدان کتاب جمع آوری و به عرصه فضای شهری اضافه می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: با تکمیل و بهره برداری ایستگاه مترو میدان کتاب، به عنوان ایستگاه پایانی خط ۷، حصار کارگاهی مترو که سال‌ها علاوه بر اشغال فضای شهری، آلودگی بصری را نیز موجب شده بود عملیات جمع آوری حصار کارگاهی با هماهنگی شرکت مترو آغاز شد.

وی افزود: با توجه به شیب معابر منتهی به میدان کتاب، استقرار کارگاه عمرانی در محوطه میدان کتاب موجب محدود کردن و نقص دید رانندگان و در نهایت کاهش ایمنی تردد شده بود که پس از جمع آوری کارگاه مترو و همسطح سازی، این فضای شهری ایمن می‌شود.

شهردار منطقه۲ با اشاره به طرح ساماندهی ترافیکی میادین منطقه افزود: به دنبال مصوبه شورای حمل و نقل ترافیک شهر تهران مبنی بر اصلاح هندسی و تبدیل میدان کتاب به تقاطع هوشمند، عملیات اجرایی این طرح پس از ایجاد زیر ساخت‌های لازم آغاز می‌شود.

به گفته صالحی با تکمیل این طرح ترافیکی سرعت تخلیه دراین میدان بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته و با ساماندهی مشکلات ترافیکی، تردد عبوری در خیابان‌های فرحزادی، سرو آسمان‌ها و شهید نیارکی تسهیل می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches