×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جمع آوری بیش از ۳ هزار تن پسماند خشک در منطقه۶

اقتصادتهران: با اجرای طرح تفکیک زباله از مبداء ماهانه ۳ هزار و ۳۸۲ تن پسماند خشک در منطقه ۶ جمع آوری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه ۶ با اعلام این خبر گفت: با هدف فرهنگ سازی و اصلاح تغییر شاخص‌های رفتاری شهروندان در طرح مدیریت تفکیک زباله از مبداء، ماهانه حدود ۸ هزار و ۴۵۶ تن پسماند تولید می شود که ۳ هزار و ۳۸۲ تن پسماند خشک است که توسط اهالی جمع آوری و تحویل غرفه های بازیافت منطقه می‌شود.

مهدی کاوه ادامه داد: علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزش تفکیک زباله، اقدام به توزیع ۶۶۸ مخزن و ۲۵۶۶ کارتن پلاست در سازمان ها، واحدهای تجاری، مراکز درمانی، سراهای محله، مجموعه‌های فرهنگی و آموزشی شده است.

به گفته کاوه، غرفه‌ها و ایستگاه های اطلاع رسانی تفکیک زباله از مبداء در پارک‌ها، ایستگاه‌های مترو و تره بار و … در سطح منطقه ۶ برپا شده است و همچنین از فعالیت عوامل غیر مجاز نیز جلوگیری می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches