×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جمعیت هلال احمر از فضای مجازی به عنوان یک فرصت استفاده کند

اقتصادتهران: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: امروز فضای مجازی زندگی بیشتر مردم را درگیر کرده و این نهاد علاوه بر مراقبت باید از این عرصه به عنوان یک فرصت استفاده کند.

به گزارش ایرنا رضا اندام روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در کرمان اظهار کرد: بسیاری از خیریه ها و سمن ها ساختار، فضا و جایگاه ضعیفی دارند و این خلاء را جمعیت هلال احمر می تواند پر کند.

وی عنوان کرد: بانک اطلاعاتی جامعی از سمن ها و خیریه ها در کشور وجود ندارد و در ارکان پنج ساله جمعیت هلال احمر تاکید شده که گزارش هایی از فعالیت خیریه ها ارائه کنیم لذا نباید از این ۲ گروه فاصله بگیریم.

وی گفت: محور خدمات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر حول محور سلامت بوده که بخشی از آن سلامت اجتماعی است و بر اساس اصول جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ باید کارهای انسان دوستانه در این نهاد انجام شود.

وی با بیان اینکه ماموریت جمعیت هلال احمر مبتنی بر مردم است و باید به سرمایه اجتماعی بیشتر پرداخته شود تصریح کرد: در ایران کمتر از ظرفیت مردم استفاده شده و باید در جمعیت هلال احمر این فاصله کم شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches