×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
جلوگیری از ریزش بوستان گلابدره با ایمن سازی دیواره ۱۸ متری

عملیات پایدارسازی  دیواره و ترانشه به ارتفاع ۱۸ متر با هدف ایمن سازی و جلوگیری از ریزش بخشی از بوستان گلابدره، در این محله آغاز شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک گفت: این دیواره یکی از ۱۵ دیواره حائل اجرایی در منطقه یک است که به درخواست اهالی در دستور کار قرار گرفت و در خیابان شکیبایی محله گلابدره اجرایی شد.

او افزود: عملیات پایدارسازی با روش مش بندی، شاتکریت، انکراژ و جداره سازی ترانشه خطرساز در این خیابان در دست اجر است تا از ریزش قسمتی از بوستان گلابدره جلوگیری شود.

افشاری تصریح کرد: دیواره گلابدره با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال آغاز و در اواخر  فصل پاییز به اتمام خواهد رسید و نگرانی شهروندان و اهالی در ارتباط با ریزش ترانشه کاملا برطرف می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches