×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز با ایجاد تفرجگاه

تهران اکونومی: با توسعه گردشگری و ایجاد تفرجگاه های مناسب در ارتفاعات شمال تهران به خصوص نقاط مرتفع کوهستانی می توان از ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک با اعلام مطلب فوق در اختتامیه پنجمین جشنواره دوستداران کوهستان و محیط زیست که جمعه ۱۹ دی ماه در بام تهران برگزار شد اظهار داشت: یکی از راه حل های اساسی در کنترل و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در ارتفاعات، توسعه جاذبه های گردشگری و امکان بهره وری و استفاده از محیط های بکر کوهستانی است.

وی افزود: ارتفاعات کوهستانی شمال تهران ریه های تنفسی موثر شهر تهران محسوب می شوند اما متاسفانه با مشکلاتی از جمله تخریب زیستگاه ها و آلودگی های آب و خاک مواجه هستند به همین دلیل همه ما وظیفه داریم از این موهبت الهی به درستی حفاظت کرده و آن را به نسل های آینده منتقل کنیم.

مهندس بهروز رضایی خاطر نشان ساخت: پاکسازی محور های کوهستانی منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است و برای تحقق این هدف به مشارکت شهروندان و انجمن ها و تشکلهای زیست محیطی منطقه نیازمند هستیم.

وی افزود: پنجمین جشنواره دوستداران کوهستان و حفط محیط زیست به پایان رسید در حالی که بازتاب و پیامدهای زیست محیطی آن در اذهان گردشگران و بازدیدکنندگان باقی خواهد ماند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches