شنبه, ۲۹ آذر , ۱۴۰۴
اقتصاد تهران

جلسه هم اندیشی روسای شعب استان یزد با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

۲۹ آذر, ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

جلسه هم اندیشی روسای شعب استان یزد با حضور مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران

اقتصادتهران: جلسه روسا و معاونین شعب استان یزد در دومین روز سفر مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران به این استان در محل سالن جلسات ساختمان سرپرستی برگزارشد.

به گزارش اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این جلسه نعمتی مدیر شعب استان یزد ضمن مغتنم شمردن سفر مدیر عامل و هیات همراه به این استان بیان داشت : امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت برای بانک قرض الحسنه مهر ایران و مردم فرهیخته استان یزد باشد که با همدلی و مهربانی به پیشبرد اهداف این بانک در جهت تحقق مسئولیت های اجتماعی کمک می کنند.

وی افزود: همکاران ما در این بانک، کارکنان ساعی هستند که خدمت به مردم و هموطنان را سر لوحه کار خود قرار داده و با یکدیگر عهد بستیم که اهداف عالی بانک قرض الحسنه مهر ایران را به منصه ظهور برسانیم.

نعمتی ادامه داد: برای اجرای سیاست ها و برنامه های تدوین شده بانک در استان یزد، گامهای مثبتی برداشته شده است، با این حال تمامی کارکنان استان به وضعیت موجود بسنده نکرده و برای دستیابی به شرایط مطلوب تر تلاش می کنند.

مدیر شعب استان یزد تصریح کرد: با رهنمودهای مدیران عالی بانک بتوانیم بهتر و بیشتر در راستای خدمت رسانی به مردم و شکوفاهی اهداف بانک گام های موثرتری برداریم.

مرتضی اکبری نیز ضمن تقدیر از تلاش همکاران برای دستیابی به اهداف و مسئولیت های اجتماعی بانک بیان داشت: یک دیدگاه کاملا مثبت، مردمی و جامع در استان یزد نسبت به بانک قرض الحسنه مهر ایران وجود دارد که مرهون همدلی وکوشش پرسنل استان می باشد.

وی افزود: عملکرد بانک در این استان منجر به رضایتمندی مشتریان شده است و این امر نشان از درایت و اهتمام همکاران مجموعه دارد.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در این جلسه قصد داریم تا مسائل و مشکلات پیش روی بانک در استان یزد را جمع بندی نمائیم تا با رفع موانع موجود در فرصت باقی مانده اقدامات مثبت و مطلوبی برای دستیابی به اهداف و سیاست های سال ۹۵ را انجام دهیم.

وی اضافه کرد: امیدوارم تا با اهتمام کارکنان و مسئولین ستادی، شاهد تحولی بیشتر از قبل در ساختار، رفتار و عملکرد بانک باشیم.

اکبری ضمن تاکید بر اهمیت رضایتمندی مشتریان بانک بیان داشت: رضایت صد در صدی مشتریان از خدمات و رفتار بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان یزد بسیار ارزشمند است. این امر گوشه ای از عملکرد شماست که نشان دهنده تلاش پیگیر هموطنان یزدی که زبان زد خاص و عام است ، می باشد.

در ادامه مشکلات استان در حوزه های مختلف انفورماتیک، سازمان، پشتیبانی، اعتبارات و تبلیغات توسط همکاران بیان شد و رهنمودهای لازم توسط مدیرعامل و روسای ادارات مرکزی ارائه گردید.

در پایان، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن بازدید از شعب و دوایر ستادی استان، با پرداخت پاداش از زحمات پرسنل ساعی که رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب به آنان را به همراه داشته قدردانی نمود.

شایان ذکر است، توکلی مدیر امور استان ها، پورطولابی رئیس اداره حراست، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی، اقدامی رئیس اداره سازمان و برنامه ریزی و صادقی رئیس اداره توسعه سرمایه انسانی در این جلسه حضور داشتند.

دیدگاه ها بسته هستند.

  • پستی یافت نشد.

آخرین خبر ها