×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشن ” فجر” شهرداری منطقه۴ برگزار شد

تهران اکونومی: جشن بزرگ خانوادگی شهرداری منطقه ۴ با عنوان «جشن فجر» با حضور شهردار، معاونان، مدیران و خانواده کارکنان در تالار وزارت کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علیرضا جاوید در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه توفیقات به دست آمده در منطقه ۴ مرهون تلاش و همت دسته جمعی کارکنان است گفت: خوشبختانه پروژه های بزرگی در طول سال های اخیر در منطقه ۴ اجرا و در اختیار عموم مردم قرار گرفته که مرهون تلاش و همت دسته جمعی کارکنان است و جای تقدیر و تشکر دارد

وی افزود: خوشحالم در این ایام مبارک و خجسته جشن پیروزی انقلاب این توفیق فراهم شد تا در این جشن بزرگ در خدمت خانواده های محترم شهدا و ایثارگران و کارکنان شهرداری منطقه ۴  باشیم.

جاوید گفت: امنیت و آسایش کنونی کشور را مدیون ایثارگرانی هستیم که در پیروزی انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس  توفیق ایثارگری نصیبشان شد و نقش ماندگاری از خود برجا گذاشتند.

شهردار منطقه ۴ در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از همکاران منطقه و خانواده هایشان که طی سال های اخیر زحمات زیادی را متحمل شده اند گفت: یقینا اگر همراهی خانواده ها نباشد همکاران ما نمی توانند با فراغ بال و آرامش خاطر به خدمت شهروندان خدمت کنند.

جاوید اضافه کرد: در مجموعه شهرداری، مناطق به ویژه منطقه ۴ که بزرگترین و پرجمعیت ترین و پر چالشترین مناطق تهران است خدمت رسانی شبانه روزی این حساسیت را ایجاد می کند تا رضایت مندی شهروندان حاصل شود و این امر با همراهی خانواده ها فراهم می شود.

وی افزود: در این فرصت جا دارد تا قدردانی ویژه ای از همکاران خانم  داشته باشیم زیرا آنها دو مسئولیت همزمان در شهرداری و منزل را عهده دار هستند و این مسئولیت، کار ما و وظیفه بنده را به عنوان شهردار منطقه سخت تر میکند و قدردانی مضاعف میکنم.

شهردار منطقه ۴ در پایان از همکاران منطقه ۴ به خاطر دو دوره حضور و جمعا ۴ سال خدمت در منطقه ۴ تشکر و قدردانی کرد و آرزوی توفیق و سربلندی برای همکاران و خانوادههایشان داشت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches