×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشن آغاز سال تحصیلی جدید ویژه کودکان کار قبله تهران

مراسم آغاز سال تحصیلی مراکز پویا شهر شهرداری منطقه ۲۰ ویژه کودکان کار و خیابان با حضور ۵۰۰ نفر از کودکان کار برگزار شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در دومین روز از آغاز سال تحصیلی جدید مراسم جشن ویژه کودکان کار و خیابان منطقه ۲۰با حضور محمد نقیب مدیر عامل سازمان خدمات و‌ مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، پیمان ضیایی معاون حمایت‌های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، مریم شیردل مدیر اداره پیشگیری و ارتقاء سلامت اجتماعی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران، علی محمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و جمعی از خیرین قبله تهران در مجموعه قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.

محمد نقیب مدیرعامل سازمان خدمات و‌ مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در شهر تهران ۳۹ مرکز پویا شهر ویژه کودکان کار و خیابان فعال هستند و در حال حاضر ۷۰۰۰ کودک کار و خیابان از طریق این مراکز به تحصیل مشغول هستند.

نقیب با اشاره به اجرای ۳ کارویژه در سال جاری، افزود: سنجش سلامت روان ۲هزار نفر از این کودکان، همچنین استعدادیابی تحصیلی ۲هزار نفر و توزیع ۵ هزار بسته آموزشی در ابتدای سال تحصیلی به این دانش آموزان در سطح مدارس ۳۹ گانه مراکز پویاشهر از جمله کارویژه های سال جاری است.

وی با بیان اینکه این مراسم در تمامی مناطق ۲۲گانه شهر تهران برگزار شده است، ادامه داد: امروز این برنامه به میزبانی شهرداری منطقه ۲۰ برگزار و بسته‌های آموزشی بین کودکان کار توزیع شد.

مدیر عامل سازمان خدمات و‌ مشارکت‌های اجتماعی اظهار داشت: به دلیل بازماندگی این کودکان از تحصیل، شهرداری به آنان کمک می‌کند تا به تحصیل خود ادامه دهند و تلاش آنست که پس از مدتی در مدارس معمولی تحصیل نمایند.

علی محمد متولیان معاون اجتماعی فرهنگی منطقه گفت: در مراسم آغاز سال تحصیلی مراکز پویا شهر منطقه ویژه کودکان کار و خیابان، با کمک خیرین ۵۰۰ بسته تحصیلی شامل کوله پشتی و لوازم تحریر تهیه و به کودکان کار اهدا شد.

متولیان اضافه کرد: ۲ مرکز پویا شهر شامل مرکز ایلیا و فرشتگان کار که مجموعاً ۷۰۰ نفر کودک کار و خیابان را تحت پوشش دارند در این منطقه فعالیت می‌کند که علاوه بر آموزش، تعلیم و تربیت و اجرای برنامه‌های فرهنگی، در مناسبت‌های مختلف نیز اردوها و برنامه‌های متنوع برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم با هدف تشویق بیشتر کودکان کار به تحصیل و ایجاد شور و نشاط در آنها برگزار شد، ادامه داد: توسعه مراکز پویا شهر و جذب تعداد بیشتری از کودکان کار در مراکز تحت پوشش در دستور کار قرار دارد.

این گزارش حاکی است اجرای گروه سرود جنت الرضا(ع)، موسیقی و مسابقات شاد و ویزیت رایگان پزشک از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches