×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشنواره مدیریت پسماند در بوستان جوانمردان برگزار می‌شود

تهران اکونومی: شهرداری منطقه۵ به مناسبت روز زمین پاک جشنواره مدیریت پسماند و محیط زیست را در بوستان جوانمردان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۵، رضا مددی، معاون امورشهری و محیط زیست منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست و ضرورت مشارکت شهروندان دراین زمینه برنامه‌های گسترده‌ای به مناسبت روز زمین پاک در حال اجرا است.

 

وی افزود: جشنواره مدیریت پسماند با همکاری نواحی ۷گانه در بوستان‌های جوانمردان، هخامنش، نوگلان، کاج، گلایل، میعاد وگل مریم برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری مسابقات هنری در مدارس با محوریت حفاظت از محیط زیست خبرداد و گفت: با توجه به ضرورت آموزش و آشنایی کودکان با مدیریت پسماند مسابقه نقاشی در مدارس و مهدهای کودک برگزار می‌شود.

مددی در ادامه از برگزاری همایش پاکسازی بوستان‌ها خبر داد و گفت: به همین منظور و در راستای فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از زمین، جمع آوری زباله و پاکسازی محیط زیست با همیاری مردم انجام می‌شود.

معاون امور شهری ومحیط زیست اجرای نمایش آموزشی تفکیک زباله از مبدا توسط گروه‌های نمایشی در بوستان‌ها و مدارس از دیگر برنامه‌هاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches