×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
جشنواره شکوفا بستری برای شناسایی استعدادها و نخبگان از دل محلات است

تهران اکونومی: آیین اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای “شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات “؛ از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در تالار وحدت برگزار شد.

نصرالله آبادیان سرپرست شهرداری منطقه ۱۱، در آیین اختتامیه سومین جشنواره “شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات “(شکوفا ) گفت: شناسایی استعدادهای خرد در سطح منطقه از جمله مهم ترین اهداف این جشنواره است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱ ، آبادیان با بیان این که نخبگان محلی و برگزیدگان جشنواره می توانند در حل مشکلات مدیریت شهری کمک شایانی باشند؛ به نامه مقام معظم رهبری (مدظله) برای جوانان غرب اشاره کرد و از فعالان IT خواست در فضای مجازی به این موضوع بپردازند.

وی با تأکید بر این که منطقه ۱۱ قطب سیاسی شهر تهران است و باید در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشد؛ اثر بخشی نخبگان برای تولید ثروت و ارتقای اقتصاد کلان مملکت را حائز اهمیت خواند و افزود: جشنواره شکوفا بستری برای شناسایی استعدادها و نخبگان از دل محلات و انجام کارهای مشارکتی است که می توانند با تولید کارهای شاخص آن را در اختیار تمام شهروندان قرار دهند.

بر اساس این گزارش سومین جشنواره شکوفا در منطقه ۱۱ با هدف افزایش و تقویت سرمایه های اجتماعی و پرورش ظرفیت های فرهنگی محلات با هدف شکوفایی استعدادها و جذب نخبگان محلی و تشکیل کانون های اجتماعی در سطح فناوری اطلاعات؛ در ۷ کانون رباتیک، طراحان گرافیک، رسانه های دیجیتال، موبایل،توسعه مهارت‌های رایانه ای، بازی های رایانه ای و وبلاگ نویسی با شرکت ۲۵۰۰ نفر از کودکان،  نوجوانان و جوانان محله های منطقه برگزار شد که در آیین اختتامیه این جشنواره ۵۹ نفر به عنوان برگزیده تقدیر شدند.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches