×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشنواره دهه کرامت و هفته فرهنگی در پارک لاله

اقتصادتهران: به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی، جشنواره «داستان تابستان» با بیش از ۲۱ غرفه، از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به مدت ۲۰ شب در پارک لاله برپاست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۶ با بیان این که محور اصلی برنامه های تابستان بر مبنای آسمان آبی و زمین پاک تدارک دیده شده است، گفت: به مناسبت دهه کرامت و هفته فرهنگی بیش از ۲۱ غرفه در پارک لاله برپا شده که می‌توان به غرفه عفاف و حجاب، مشاوره پزشکی و سلامتی، معرق کاری، گل آرایی، خوشنویسی، بازیافت، انتشارات و کتاب و… اشاره کرد.

تولیدات و مصنوعات و دستاوردهای درمان یافتگان سرطانی برای ارائه خدمات به شهروندان نیز ارائه می‌شود.

به گفته حبیب الله غفوری، کودکان می توانند از بازیهای فکری، سفالگری، کاردستی و کلاس های آموزشی به صورت رایگان استفاده کنند. سوغات و پوشاک، صنایع دستی و غذاها و نوشیدنی های محلی و سنتی ارائه می شود و شهروندان می توانند از محصولات و کارهای دستی این کودکان استفاده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches