×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جزییات ۵٢ پروژه صنعت نفت در قالب قراردادهای جدید نفتی

 اقتصادتهران: ۵۲ پروژه ارائه شده از سوی ایران در قالب قراردادهای جدید نفتی مشخص شدند.

به گزارش ایسنا، پروژه‌های صنعت نفت در بخش خشکی، دریایی و اکتشاف در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی (IPC) در سه نشست ششم تا هشتم کنفرانس تهران معرفی می‌شوند.

با معرفی مدل جدید قراردادهای نفت، پروژه های بخش خشکی، دریایی و اکتشاف از صبح امروز ( یکشنبه، هشتم آذرماه) و در قالب سه نشست به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد؛ تعداد کل میدان‌های هیدروکربنی شامل ۵٢ میدان نفتی و گازی است.

میدان‌های نفتی

در مجموع ٢٩ میدان نفتی برای معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزیده شده اند، ٢١ میدان در بخش خشکی و هشت میدان در بخش‌های فرا ساحلی قرار دارند.

از ٢١ میدان بخش فراساحلی، ١٢ میدان توسعه یافته و ٩ میدان توسعه نیافته هستند، در مجموع، هشت میدان فراساحلی برای معرفی انتخاب شده اند که پنج میدان آن توسعه یافته و سه میدان توسعه نیافته هستند.

میدان‌های گازی

بیش از ٢٠ میدان گازی در بخشهای خشکی و فراساحلی که برخی توسعه یافته و برخی توسعه نیافته هستند، برای معرفی به سرمایه گذاران داخلی و خارجی انتخاب شده‌اند که اغلب این میدان‌های گازی در بخش خشکی واقع شده‌اند.

از میدان‌های فراساحلی گازی، تنها هشت میدان توسعه نیافته برای معرفی به سرمایه گذاران برگزیده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches