×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جزییات حمایت از استارت آپ ها

اقتصادتهران:معاون کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) از مرحله ایده تا تجاری سازی مورد حمایت اتاق بازرگانی تهران قرار می گیرند.

به گزارش شنبه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‎افزار ایران، هومن حاجی پور افزود: سرمایه گذاران زیادی در اتاق بازرگانی روی استارت آپ‎های حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کرده‎اند و برنامه داریم این دسته از کسب و کارها را شناسایی و به سرمایه گذاران اتاق بازرگانی معرفی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارت‎آپ‎هاست و در این راستا در یک فراخوان و پایش از میان ۷۰ استارت آپ، ۱۲ مورد را به نمایشگاه جیتکس اعزام کردیم.

حاجی پور افزود: سالن «جنبش استارت آپ»* در جیتکس ۲۰۱۷ این فرصت را برای شرکت های حاضر در نمایشگاه ایجاد کرد که به صورت مستقیم با جوانان خلاق و صاحب ایده از ۴۰ کشور جهان آشنا شوند و در کمترین زمان به طرح ها و ایده های جدید این افراد دست پیدا کنند.

وی اضافه کرد: شرکت‎های بزرگ صاحب فناوری و برند در کنار خود، استارت‎آپ‎ها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ متوجه حمایت از استارت‎آپ‎ها شد‌ه‎اند.

وی نقش اتاق های بازرگانی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات را غیر قابل انکار دانست.

جیتکس، بزرگ‌ترین جشنوارهٔ کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه است که از سال ۱۹۸۱ میلادی تاکنون هر ساله در دبی امارات برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches