×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۷ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات برخورد سواری پراید با قطار مسافری در گذرگاه قرچک

مدیرکل راه‌آهن منطقه تهران گفت:‌ شب گذشته سواری پراید به دلایل نامعلوم تیرک عبورِ خط‌آهن در گذرگاه قرچک را می‌شکند و روی ریل متوقف می‌شود که این امر موجب برخورد قطار مسافری با خودرو و جانباختن راننده آن می‌شود.

ابراهیم محمدی در گفت‌وگو با فارس، درباره حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با قطار مسافربری در گذرگاه قرچک، اظهار داشت:‌ ساعت ۱۹:۵۰ روز گذشته که قطار مسافری در حال عبور در مسیر خود بوده است، به علت ورود یک دستگاه تاکسی پراید به حریم راه‌آهن و متوقف ماندن روی خط‌آهن، با آن برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: راننده پراید به علت عدم رعایت حریم راه‌آهن و عدم رعایت سرعت مجاز، هنگامی ‌که تیرک عبور در تقاطع خط‌آهن و خیابان در گذرگاه قرچک پائین بوده است، با تیرک برخورد کرده، آن را شکسته و روی خط‌آهن متوقف می‌شود.

مدیرکل راه‌آهن منطقه تهران ادامه داد: در همین حین قطار مسافری که در مسیر خود در حال حرکت بوده است، از راه می‌رسد و با این خودرو برخورد می‌کند که این حادثه منجر می‌شود راننده تاکسی در دم فوت کند.

وی با بیان اینکه برای قطار مسافری در این برخورد، مشکل چندانی پیش نیامد، اظهار داشت:‌ ‌خودروی پراید زمانی که باید پشت تیرکِ توقف، منتظر می‌ماند است به دلایل نامعلوم با آن برخورد کرده، آن را شکسته و وارد حریم راه‌آهن شده است.

مدیرکل راه‌آهن منطقه تهران اضافه کرد: راننده این خودرو بلافاصله جان باخت و دیگر مسافران این خودروی سواری مجروح شده‌اند.

محمدی با بیان اینکه به دلیل وقوع این حادثه قطار حدود ۴۰ دقیقه روی خط متوقف ماند، افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه کمیسیون بررسی حادثه و فنی راه‌آهن به محل اعزام شده و به بررسی علت وقوع حادثه پرداختند.

وی با قدردانی از همکاری پلیس راه با راه‌آهن، بیان کرد: پس از وقوع این تصادف بلافاصله پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حادثه حاضر شد و به بررسی موضوع پرداخت.

مدیرکل راه‌آهن منطقه تهران اظهار داشت: قطار مذکور پس از حدود ۴۰ دقیقه توقف، حرکت کرد، هیچ مشکلی برای این مسیر ریلی رخ نداد و این خط باز است.

مدیرکل راه‌آهن منطقه تهران ‌خواستار توجه ویژه ساکنان حاشیه خط‌آهن به علائم و اخطارهای نصب شده و حفظ حریم راه‌آهن شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches