×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: سومین جشنواره آموزشی ترویجی مشکات با ثبت بیش از ۹۲ هزار اثر در محور ایمنی شهر با حضور مدیر کل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران، شهردار و معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵، معاونان سازمان‌های مدیریت بحران و آتش نشانی و با تجلیل از برگزیدگان در تالار ایوان شمس به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مراسم اختتامیه محور ایمنی شهر سومین جشنواره مشکات با هدایت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۵ شهرداری تهران به عنوان دبیرخانه دبیرخانه موضوعی و معین و با مشارکت سازمان‌های پیشگیری و مدیریت بحران و آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در بین شهروندان تهرانی برگزار شد.

تاکید بر نقش آموزش و آماده سازی شهروندان برای کاهش حوادث

ابوالفضل رفیع مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران جشنواره آموزشی مشکات را یک رویداد فرهنگی و آموزشی برشمرد وگفت:جشنواره آموزشی و ترویجی مشکات با هدف مشارکت شهروندان در راستای کمک به بهبود کیفیت زندگی شهری برگزارشد که عرصه مشارکت بیست سازمان مدیریت شهری وشهروندان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه در فرایند تعامل ایجاد شده می توان با بهره گیری از ظرفیت‌ها در ارتقای کیفیت زندگی شهری گام برداشت گفت: یکی از مباحث مهم در بهبود کیفیت زندگی شهری ارتقای ایمنی شهروندان است که دو عنصر ساختار فیزیکی وکالبد شهر و شهروندان دراین زمینه دخیل است.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران تاکید کرد: جشنواره مشکات یک رویداد فرهنگی و یک حرکت تدریجی و آموزشی در جهت بهبود کیفیت زندگی در شهرهای مانند تهران است و قطعا حضور مردم در چنین جشنواره‌هایی، باعث ارائه و عملیاتی کردن ایده‌ها و راهکارهای مناسب برای مجموعه مدیریت شهری خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches