×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت دو میلیون و ۶۹۰ هزار بیسواد در کشور

اقتصادتهران: رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، در نشست خبری که صبح شنبه برگزار شد، مهم ترین برنامه های حوزه سوادآموزی را تشریح کرد و از دو میلیون و ۶۹۰ هزار نفر بیسواد در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی باقرزاده رییس سازمان نهضت سوادآموزی صبح امروز در نشست خبری گفت: هدف ما اغنای جامعه بی سواد کشور و تشویق آنها به سواد آموزی است. تا کنون بیش از ۳۳ تفاهم نامه همکاری با موسسات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی برای این منظور بسته شده است و همچنین ۵۷۰ مرکز غیر دولتی در امر سوادآموزی با استان ها قرداد امضا کرده اند.

وی در ادامه به طرح هایی که توسط سازمان نهضت سوادآموزی دنبال می شود اشاره و بیان کرد: کتاب «داستان یک زندگی» متناسب با شعار سال بین ۵۰ هزار نفر سواد آموز توزیع می شود و مسابقه آن در دهه فجر برگزار می شود که این یکی از طرح‌های ماست و همچنین طی سه سال گذشته ۲۶۲ هزار نفر  از اولیای دانش آموزان سواد آموز شده اند. سواد آموزی ۱۰ تا ۱۹ ساله‌ها یکی از اولویت‌های ما است که در این بازه ۴۵ هزار و ۴۲۹ نفر شناسایی شدند و آموزش دیدند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تعداد ۲۱۷ مراکز آموزش یادگیری محلی در کشور ایجاد شده است، گفت: امروزه تمام تلاش بر این است که سواد آموزی با همراهی مهارت آموزی به بی سوادان ارایه شود که در مراکز محلی ما این اتفاق رخ می‌دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches