×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت جهانی کاخ گلستان

برخی از اعضای هیات دولت که در مراسم جشن ثبت جهانی کاخ گلستان حضور پیدا کرده بودند در حالی در فضای باز این کاخ به همراه سفرای کشورهای خارجی و کارکنان میراث فرهنگی استانها نشسته بودندکه آفتاب بعدازظهر یکشنبه چشم ها را تنگ و ابروها را در هم کشیده بود.

به گزارشمهر، مراسم جشن ثبت جهانی کاخ گلستان با حضور جمع گسترده ای از کارکنان ادارات کل میراث فرهنگی استانهای کشور، هنرمندان سینما ، سفرای کشورهای خارجی و برخی از اعضای هیات دولت مانند سرپرست وزارت کار و رفاه اجتماعی، غلامحسین الهام سخنگوی دولت، ملک زاده رئیس سازمان میراث فرهنگی، نامجو و اسفندیار رحیم مشایی و … به همراه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در محوطه باز کاخ گلستان برگزار شد این در حالی بود که آفتاب بعدازظهر یکشنبه حاضران در این مراسم را دچار مشکل کرده بود حتی رئیس جمهور هم در ابتدای سخنرانی خود به این موضوع اشاره کردو گفت: معاون میراث فرهنگی کشور در این مراسم اعلام کردندکه مقتدرانه کاخ گلستان را به ثبت جهانی رساندیم ما یک ساعتی که در آفتاب نشسته ایم و از ساعت ۱۸ ما را به این مراسم دعوت کرده اند متوجه شدیم که چقدر مقتدرانه بوده است! این هم از عدالت دولت نهم و دهم ما است.

احمدی نژاد پس از آنکه لوح یادبودی را از سوی دو تن از مدیران سازمان میراث فرهنگی دریافت کرد دوباره پشت تریبون رفت و گفت: احمدی نژاد به عنوان آخرین میراث فرهنگی ایران ثبت جهانی شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches