×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به نقش مهم دوربین های ثبت تخلف، اظهار داشت: نصب دوربین های ثبت تخلف در تقاطع، باعث می شود راننده ها خود را ملزم به رعایت قانون بدانند، اکنون در ۶۰ تقاطع دوربین نصب و تخلف رانندگان ثبت می شود که در فاز دوم این طرح با نصب دوربین‌های ترافیکی بیشتر، تلاش می شود وضع تردد موتورسواران، عابران پیاده و راننده ها را تحت کنترل داشته باشیم.

در حال حاصر طرح خط سفید در ۸۳ تقاطع منطقه انجام شده است.

در طرح خط سفید میزان مشارکت شهروندان شهروندان برای اجرای صحیح و رعایت نظم و انضباط ترافیکی بسیار چشمگیر بوده است، به طوری که بیش از ۹۰ درصد رانندگان مقررات توقف پشت خط ایست را در حریم تقاطع ها رعایت می کنند.

با اصلاح هندسی معابر و خط کشی ها شهروندان خود را ملزم به رعایت و توقف در حریم تعیین شده در تقاطع می دانند و کمتر تقاطعی دیده می شودک ه رانندگان روی خط ایست توقف کرده باشند. البته دوربین های ثبت تخلف نیز عملکرد رانندگان را ثبت و ضبط کرده و در زمان وقوع تخلف اعمال قنون صورت می گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches