×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت بیش از ۹۱ هزار و ۶۰۰ ایده شهروندی در منطقه۲

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۲ با تقدیر از مشارکت شهروندان در طرح من شهردارم از ثبت بیش از۹۱ هزار و ۶۰۰ ایده شهروندی خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی با اشاره مشارکت گسترده شهروندان منطقه در این پویش گفت: شهروندان مسئولیت پذیر و ایده پرداز منطقه با مشارکت در طرح من شهردارم، این بار در جایگاه شهردار برای اجرای برنامه‌های سال آتی، بیش از ۹۱ هزار و ۶۰۰ ایده  و نظرات خود را ثبت و مدیریت شهری را در اولویت بندی پروژه‌ها یاری کردند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت شهروندان منطقه در طرح من شهردارم «۲» بیش از پیش بینی مورد انتظار بود گفت: با آغاز فعالیت سفیران طرح من شهردارم در مراکز ادرای، فرهنگی، ورزشی، مدارس و… و همچنین اطلاع رسانی و فراخوان‌هایی که از شهروندان دعوت شد خوشبختانه، سطح مشارکت نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشت.

صالحی در ادامه با تقدیر از تلاش سفیران طرح من شهردارم  افزود: مدیریت شهری با اجرای این طرح به دنبال دو مفهوم است نخست اینکه فرد می‌تواند با قرار دادن خود به جای شهردار، پروژه‌های شهری را اولویت‌بندی کند و دوم اینکه به عنوان یک شهروند که اداره شهر برایش مهم است، می‌تواند پیشنهادات خود را در اجرای طرح‌های شهری مطرح کند.

وی افزود: براساس درخواست‌های شهروندان و همچنین بازدیدهای میدانی صورت گرفته ۲۹۴ پروژه برای سال ۱۴۰۳ تعریف و در سامانه طرح من شهردارم قرار داده شده است که براساس نظرات و آرای ثبت شده شهروندان این پروژه‌ها اولویت بندی می‌شوند.

شهردار منطقه در ادامه با تشکر از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری گفت: امید می‌رود با بهره‌مندی از نظرات و ایده‌های شهروندان بتوانیم در راستای توسعه محله‌ها و ارتقای کیفیت زندگی مردم گام برداریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches