×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت بیش از ۸۸ هزار اثر در جشنواره مشکات منطقه۴

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ گفت: در جشنواره مشکات سال جاری بیش از ۸۸ هزار اثر در ۶ محور شرکت داده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، سمانه زمانی گرمسیری با اعلام این خبر گفت: جشنواره مشکات سازوکاری است مبتنی بر” هم آموزی مشارکتی ” که استمرار و ارتقای کیفی و کمی خانه های علم وزندگی در محلات تهران را از طریق تبلیغ و تشویق شهروندان، که مبنای حرکت و سازوکار خود را بر مشارکت مردمی در یادگیری اصول و حقوق شهروندی و غنی سازی ذهنی و رفتاری شهروندان و کارگزاران امور شهری قرار داده است و به همت اداره آموزش شهروندی منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جشنواره مشکات اواسط مهرماه سال جاری شروع شد و ۱۵ دی ماه مرحله جمع آوری آثار به اتمام رسید. همچنین مرحله داوری اثار مشکات روز ۱۲ بهمن ماه به پایان رسید.

زمانی اضافه کرد: این جشنواره در ۶ محور محیط زیست شهری، حمل و نقل و ترافیک، ایمنی شهری، هویت و سیمای شهر؛ حقوق و تکالیف شهروندی و همچنین اقتصاد خانواده–اقتصاد شهر است که این محورها بازتاب مهمترین مسائل شهر و دغدغه های مدیریت شهری است که با همکاری ۲۰ سازمان اجرا شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ تصریح کرد: منطقه ۴ توانست بیش از ۸۸ هزار اثر را در این جمع آوری کند.

وی اضافه کرد: مرحله اول این جشنواره آموزشی – ترویجی توسط ۱۵ نفر داور و کمک داور در ۱۴ روز کاری انجام شد.

زمانی خاطر نشان کرد: مرحله داوری مشکات با دقت و اهمیت زیاد با همدلی و مشارکت خوب گروه داوری در این منطقه انجام شد و همزمان با داوری آثار مرحله ثبت امتیازات نیز در حال انجام است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches