×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت بیش از ۴ میلیون سند در سامانه ثبت آنی در ۳ ماه گذشته

در ۹ ماهه سال جاری، ۶۱ هزار و ۱۶۵ پرونده الکترونیکی در سامانه اجرای مفاد اسناد رسمی تشکیل شده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ثبت بیش از ۴ میلیون سند در سامانه ثبت الکترونیک اسناد در ۳ ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، «احمد تویسرکانی» با تأکید بر اهمیت سامانه‌های الکترونیکی و روزآمدی آمار و اطلاعات در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، با اشاره به فعالیت سامانه ثبت الکترونیک اسناد رسمی از اواخر شهریور ماه تا پایان آذرماه امسال اظهار داشت: در این مدت ۴ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۹۵۸ سند رسمی به نحو الکترونیک در بیش از ۷ هزار دفتر اسناد رسمی در این سامانه به ثبت رسیده است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری، ۶۱ هزار و ۱۶۵ پرونده الکترونیکی در سامانه اجرای مفاد اسناد رسمی تشکیل شده است.

تویسرکانی تصریح کرد: ثبت ۷ هزار و ۹۳۸ ممنوع الخروجی اشخاص بدهکار، ۲ هزار و ۹۲۴ رفع ممنوعیت خروج در سامانه ممنوع الخروجی و رفع ممنوع الخروجی، ۸ هزار و ۸۲۵ اظهارنامه الکترونیکی اختراعات، ۳هزار و ۶۷۹ اظهارنامه الکترونیکی طرح صنعتی، ۲۶ هزار و ۲۸۵ اظهارنامه الکترونیکی ثبت علامت تجاری و ۲ هزار و ۸۹۹ اظهارنامه الکترونیکی ثبت بین المللی علامت تجاری مادرید در سامانه مالکیت صنعتی مربوط به ادارات طرح صنعتی و اختراع، از دیگر فعالیت‌های الکترونیکی ثبتی در ۹ ماهه سال‌جاری بوده است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به فعالیت سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها در ۹ ماهه سال ۹۲ گفت: در این مدت ۹ هزار و ۶۰۳ شرکت تجاری، ۱۰۳ شرکت تعاونی، ۵۶۲ مؤسسه، ۳ شعبه شرکت خارجی در این سامانه ثبت و یک میلیون و ۷۰۷ هزار و ۷۵۶ شناسه ملی برای اشخاص حقوقی صادر شده است.

معاون رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ میلیون و ۴۴۸ هزار و ۲۵۵ پاسخ به استعلامات و سرویس الکترونیکی از پایگاه شناسه ملی اشخاص حقوقی به صورت آنلاین توسط سامانه الکترونیکی ثبت شرکت‌ها انجام گرفته است.

گفتنی است، ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای تکالیف قانون پنجم توسعه، تاکنون باعث حذف بسیاری از مراجعات حضوری متقاضیان خدمت و بهبود چشمگیر سلامت اداری شده است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches