×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل یکهزار و ۳۳۱ پروژه نیمه تمام در خراسان رضوی در دولت یازدهم

اقتصادتهران: استاندار خراسان رضوی گفت: یکهزار و ۳۳۱ پروژه نیمه تمام به جامانده از قبل در دولت یازدهم تکمیل و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا، علیرضا رشیدیان شنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: در مجموع سه هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی از دولت دهم در استان نیمه تمام مانده بود ، که برای تکمیل آنها برنامه ریزی شد.

وی اضافه کرد: در سه سال گذشته هم چنین بیش از ۶ هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی دیگر در خراسان رضوی به اجرا درآمد که حاصل برنامه ریزی کلیه دستگاه های اجرایی استان بود.

وی بیان کرد: امسال بودجه هزینه ای و عمرانی استان رشد خوبی داشته و شاید برای نخستین بار است که بدون نگرانی از کسری بخش حقوق و مزایا، بودجه بسته می شود.

وی اظهار کرد: ردیف کمک های فنی و اعتباری که به زودی دستورالمعل آن به استانها ابلاغ می شود، فرصت خوبی برای توسعه اشتغال و بخش تولید استان است تا با توزیع شهرستانی این اعتبارات بتوان گام بلندی در عرصه تولید و اشتغال برداشت.

استاندار خراسان رضوی گفت: با وجودی که خریدهای تضمینی محصولات کشاورزی نظیر گندم، کلزا و جو از کشاورزان در دولت یازدهم چند برابر شده اما متوسط درآمد خانوار روستایی در این استان رشدی نداشته است.

وی بیان کرد: هرچند مهاجرت روستاییان به شهرها در سه سال اخیر کاهش یافته اما باید بررسی ویژه ای انجام گیرد تا علت پایین بودن درآمد خانوار روستایی تبیین شود.

وی قنوات را یکی از راهکارهای سنتی و موثر برای نگهداری آب روستایی ذکر و بیان کرد: احیای قنوات در استان از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال به این امر در هر شهرستان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار اختصاص می یابد.

استاندار خراسان رضوی گفت: از آن جا که شاخص توسعه یافتگی روستاها در خراسان رضوی نسبت به میانگین کشوری عقب تر است لذا باید از ردیف کمکهای فنی و اعتباری به عنوان موتور محرک در صنعت، معدن، کشاورزی، گردشگری برای تسریع در بخش اشتغال و تولید بهره گیری مطلوب کرد.

رشیدیان تصریح کرد: در سال گذشته یکهزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت از محل کمکهای فنی و اعتباری به تولیدکنندگان استان اختصاص یافت که امیدواریم امسال نیز از محل کمک های فنی و اعتباری بتوان تسهیلات مناسبی برای بخش تولید دریافت کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches