×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل کریدورهای ترانزیتی اولویت مهم دولت است

اقتصادتهران: وزیر راه و شهرسازی گفت: تسریع در تکمیل، تجهیز و بهره برداری از کریدورهای ترانزیتی از اولویت های دولت و وزارت راه است.

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز جمعه در جلسه بررسی موانع و مشکلات زیرساختی راه آهن و بندر خشک اینچه برون گنبدکاووس اظهار داشت: یکی از راهکارهای بهره برداری سریع تر از این طرح ها، بهره مندی بهتر و مداوم از سرمایه های بخش خصوصی است.

وی بیان کرد: بخش خصوصی موتور محرکه توسعه و تحول در بخش های مختلف از جمله حمل و نقل ریلی و جاده ای است که استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری این بخش باید مورد توجه بیشتر مدیران استان ها قرار بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی روان سازی قوانین و رفع موانع آن برای سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر سیاست های دولت اعلام کرد.

اسلامی با اشاره به وجود ۳ هزار و ۳۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور گفت: رفع این نقاط حادثه خیز به ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: این استان در حوزه راه ها و حمل و نقل جاده ای و تکمیل زیرساخت های ایستگاه راه آهن و بندر خشک اینچه برون نیازمند توجه جدی سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی است.

سید مناف هاشمی اظهار داشت: مشکل اصلی در ایجاد زیرساخت های راه آهن و بندر خشک اینچه برون تحویل ندادن هزار و ۲۵۰ هکتار زمین از سوی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی استان برای اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: احداث راه آهن گرگان – گنبد – مشهد نیز از مطالبات جدی مردم گلستان بویژه شرق آن است که نیاز به توجه جدی دولت و وزارت راه و شهرسازی دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches