×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل پروژه‌های عمرانی شمال تهران

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۳ در نشست بررسی پروژه های عمرانی این منطقه بر تکمیل این پروژه ها با رویکرد جهادی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، مهندس سلیمانی شهردار این منطقه در نشست بررسی چگونگی پیشرفت پروژه های منطقه با تاکید بر نگاه جهادی برای اجرا و پیشرفت پروژه ها، دقت بیشتر در تمامی مراحل از آغاز تا پایان پروژه ها و استحکام و کیفیت بخشی آنها را خواستار شد.

وی با اشاره به پروژه هایی که به اتمام رسیده است تصریح کرد: منطقه و استخر بوستان بهشت مادران طی سال جار ی تکمیل شده است و مسجد سید خندان و ساختمان معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز تا پایان سال آماده می شود .

مهندس سلیمانی احداث مجموعه های فرهنگی و ورزشی را از دیگر اولویت های این منطقه عنوان کرد که بنا به درخواست شهروندان انجام شده است و تصریح کرد: مسجد ولایت در خیابان ولی عصر ، مسجد جامع قلهک ، مسجد بوستان بهشت مادران ، مسجد الزهرا در خیابان روانپور مجموعه ی ورزشی سعیدی در بلوار آفریقا مجموعه ی ورزشی آبشار در محله ی اختیاریه ، سراهای محله در کاووسیه و دروس ، اسکان کارگری نواحی ۲و ۳ و مجموعه ورزشی نونهالان از جمله پروژه های در حال ساخت در این منطقه هستند.

شهردار منطقه ۳ بازسازی ۸ بوستان ، احداث ۷مخزن بتنی جهت ذخیره ی آب سطح منطقه ، احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی جدید ، بازسازی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی را از دیگر پروژه های عمرانی این منطقه عنوان کرد که به اتمام رسیده است .

مهندس سلیمانی در ادامه افزود: از سوی دیگر ضمن بررسی ها و تلاش های صورت گرفته به زودی پروژه ی تقاطع غیر همسطح شریعتی – همت شرق آغاز می شود.

وی در ادامه نگهداشت شهر را یکی از مهمترین وظایف و کارکردهای مدیریت شهری ذکر کرد و افزود: آسفالت معابر ، بازسازی انهار و جداول نیز همواره مورد توجه و اهمیت می باشد که بارویکردی جهادی ادامه دارد .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches