×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تکمیل بازسازی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد

تهران اکونومی: مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با بیان اینکه ترمینال یک این فرودگاه با هزینه‌یی حدود ۶۰ میلیارد ریال در حال بازسازی است گفت: قطعا سالن پروازهای خروجی این ترمینال تا پایان اسفند آماده می‌شود؛ البته می‌کوشیم سالن پروازهای ورودی نیز تا قبل از عید نوروز تکمیل شود.

به ‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ علی رستمی اظهار داشت: با توجه به اینکه ایام عید نوروز نزدیک است و ترمینال‌های این فرودگاه دیگر پاسخگوی پذیرش مسافران به‌ویژه در ایام پرترافیک مانند نوروز نیستند، حسب دستور مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها بازسازی ترمینال یک فرودگاه مهرآباد که پیش از این برای پروازهای حجاج و زیارتی خدمات‌دهی می‌کرد٬ در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه ترمینال یک فرودگاه مهرآباد دارای دو سالن پروازهای خروجی و پروازهای ورودی است، ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده قطعا سالن پروازهای خروجی این ترمینال تا پایان اسفند آماده می‌شود؛ البته تلاش ما این است که سالن مربوط به پروازهای ورودی این ترمینال را نیز تا قبل از عید نوروز تکمیل کنیم.

وی ادامه داد: در نهایت بعد از تکمیل ترمینال یک ۳۰ درصد از فرآیند اعزام و پذیرش فرودگاه مهرآباد به این ترمینال منتقل می‌شود، ۳۰ درصد از این فرآیند نیز در ترمینال دو و مابقی (۴۰ درصد) از ترمینال ۴ انجام خواهد شد.

رستمی افزود: پیمانکاران این پروژه در سه بخش ساختمانی، بخش فنی و تاسیساتی اعم از سیستم گرمایشی و سرمایشی، تسمه نقاله، کانترها، فناوری اطلاعات و همچنین بخش مربوط به ساخت غرفه‌ها و فضاهای داخلی ترمینال مانند دفاتر ایرلاین‌ها مشغول به کار هستند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches