×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تولید قطعات با کیفیت رکن اصلی ایمنی سرنشینان خودرو و کاهش تصادفات است

اقتصادتهران: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی گفت: تولید قطعات بی کیفیت باعث می شود تا شاهد ضرر بسیاری از مصرف کنندگان خودرو ها باشیم و باید با توجه به کیفیت تولیدات، ایمنی سرنشینان را تامین و زمینه کاهش تصادفات را فراهم کرد.

نادر صفرزاده روز سه شنبه در حاشیه مراسم گشایش دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی در گفت و گو با ایرنا افزود: باید در صنعت خودروسازی و قطعات خودرو پیشرفت ها به درجه ای از قدرت و کیفیت برسد که بتوانیم خودرو تولید داخل را صادر کنیم که در این صورت روز به روز شاهد رشد کیفیت نیز خواهیم بود.

وی اضافه کرد: وقتی تراکتورسازی در آذربایجان غربی راه اندازی شد، قطعه سازی این محصول در استان توسعه یافت و باید چنین تجربه ای در حوزه خودرو نیز انجام گیرد تا شاهد رشد روزافزون صنعتی آذربایجان غربی باشیم.

وی اظهار کرد: وجود خودروهای تولید داخل در این نمایشگاه نشان دهنده توسعه صنعت خودرو سازی و اشتغال زایی می شود.

به گزارش ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته آذربایجان غربی با حضور ۶۰ شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از ۵۰ شرکت تولید کننده خارجی از کشورهای کره جنوبی، ژاپن، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه، اسپانیا و … در محل پارک جنگلی ارومیه و با حضور مسئولان کشوری و استانی پذیرای علاقه مندان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches