×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تولید بیش از ۲٫۷ میلیون تن محصولات فولادی

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تولید محصولات فولادی بخش خصوصی در دوره هفت ماهه نخست امسال بالغ بر دو میلیون و ۷۹۹ هزار تن بود که بیش از ۱۵ درصد آن سهم تولید مهرماه بود.

برپایه این گزارش مهرماه ۹۱، میزان تولید محصولات فولادی بخش خصوصی به رقم ۴۳۵ هزار تن رسید که این میزان ۱۵٫۵ درصد از کل تولید هفت ماهه امسال را به خود اختصاص داد.

بخش خصوصی در هفت ماهه اول سال جاری ۵۹۲ هزار تن فولاد خام تولید کرد که رشد ۱۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

همچنین در مهر ماه امسال تولید فولاد خام به رقم ۱۲۱ هزار تن رسید که این رقم ۴۶ درصد در مقایسه با ماه مشابه در سال ۹۱ رشد نشان می دهد.

خبرنگار ایرنا در ادامه این گزارش آورده است، تولید فولاد خام در واحدهای بخش دولتی و خصوصی طی دوره مورد بررسی

(۲۱۶ روز) به رقم ۹ میلیون ۱۷۴ هزار و ۱۵۷ تن رسید که نسبت به مدت مشابه رشد ۹ درصدی را نشان می دهد.

تولید فولاد خام در هفت ماهه نخست ۱۳۹۱ به میزان هشت میلیون و ۴۳۱ هزار و ۴۲۸ تن بود و در مهر ماه امسال، یک میلیون و ۳۸۰ هزار و ۱۵۴ تن شمش فولادی در کشور تولید شد که در مقایسه با یک میلیون و ۱۶۸ هزار و ۶۹۸ تن شمش تولیدی سال ۹۱ رشدی به میزان ۱۸ درصد دارد.

طی هفت ماهه نخست امسال، محصولات فولادی تولیدی نظیر تیرآهن، میلگرد، کلاف، لوله، ورق عریض، ورق گرم و ورق گالوانیزه به رقم ۹ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۶۶۵ تن رسید که از سوی بخش خصوصی و دولتی تولید شد.

تولید محصولات یادشده در مهر ماه امسال بالغ بر یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۷۲۰ تن بود.

تولید فولاد خام کشور در شش ماهه نخست ۱۳۹۲ به رقم هفت میلیون و ۷۴۵ هزار تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد دو درصدی را نشان می دهد.

سهم شرکت های بزرگ دولتی از مجموع تولید فولاد خام در نیمه نخست سال گذشته، هفت میلیون و ۳۲۳ هزار تن بود و بقیه توسط بخش خصوصی تولید شد.

کل تولیدات واحدهای فولادسازی برای بازار مصرف در نیمه نخست امسال بیش از هشت میلیون و ۳۷۷ هزار تن ثبت شد.

سهم شرکتهای بخش خصوصی از تولیدات شش ماهه نخست سال جاری دو میلیون و ۳۶۳ هزار تن بود که از این رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار تن مربوط به میلگرد است.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches