×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت رادین کیاپیما از تولید انواع لاستیک های کامیونی و اتوبوسی در آینده ای نزدیک در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، بابک اویسی در همایش نمایندگان فروش تایر هنان که صبح روز جمعه در محل هتل پارسیان اوین برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: شرکت رادین کیاپیما به حوزه تولید لاستیک های اتوبوسی و کامیونی ورود پیدا نکرده بود اما با توجه به درخواست هایی در این زمینه مصمم شدیم تا این تولید این محصولات را به سبد کالایی خود افزوده و بر این اساس تولید این محصولات در دستور کار قرار داده شده به طوری که از ابتدای سال آینده عرضه آن به بازار آغاز خواهد شد.

وی توسعه بازار را از برنامه ها و سیاست های اصلی کنونی شرکت ذکر کرد و یادآور شد: درصدد افزایش سهم بازار هستیم و به همین منظور تنوع در محصولات تولیدی یکی از رویکردهای اصلی شرکت محسوب می شود به گونه ای که در این راستا افزایش تولید در شرکت هنان یکی از اقداماتی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت رادین کیاپیما با تاکید بر ضرورت و اهمیت ایجاد تیم سیار بازاریابی و بازارسازی تصریح کرد: یکی از اقداماتی که همواره در راس تصمیم گیری های شرکت قرار داشته حمایت همه جانبه از نمایندگان شرکت در شهرستان ها بوده است به طوری که کنترل کیفیت به طور مرتب و دقیق در این زمینه صورت گرفته است.

وی همچنین گفت: به دنبال این هستیم که برنامه بازاریابی مناسبی برای تک تک نمایندگان خود داشته باشیم.

اویسی با بیان آن که این شرکت اقدامات خوبی برای افزایش فروش در دستور کار قرار داده است گفت: از سوی دیگر افزایش خدمات پس از فروش نیز در کنار افزایش تولید و فروش در زمره سیاست های شرکت قرار دارد.

همکاری مطلوب رادین کیاپیما با هنان

بر پایه این گزارش، خانم لیانگ، مدیر فروش آسیا و اقیانوسیه شرکت هنان در سخنانی کوتاه روند همکاری این شرکت با رادین کیاپیما را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ما همکاری خوبی با ایران در طول ۱۵ سال اخیر داشته ایم به طوری که از سال ۲۰۱۲ و با وجود برقراری تحریم ها علیه ایران، هنان، رابطه و تعامل خود را با ایران قطع نکرد و همواره در بازار ایران حضور داشته است.

وی یادآور شد: این شرکت از سال ۲۰۱۵ و با تغییر مدیریت در شرکت هنان، افزایش کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است و به توسعه روابط با ایران و حضور در بازار لاستیک و تایر ایران ادامه داده است.

وی همچین یادآور شد: شرکت هنان از شرکت های خوشنام در چین محسوب می شود که توانسته به نحو مطلوبی با رادین کیاپیما به توسعه بازار در ایران دست یابد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches