×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توقیف محموله ۲۷ تنی برنج قاچاق در جنوب سیستان و بلوچستان

اقتصادتهران: جانشین فرمانده انتظامی شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: محموله ۲۷ تنی برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرگرد رضا شهراد روز یکشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی سرباز هنگام گشت زنی های هدفمند و کنترل خودروهای عبوری با مشکوک شدن به یک دستگاه تریلر آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افرود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۷ تن برنج خارجی قاچاق که از طریق مبادی غیرقانونی وارد کشور شده و در حال انتقال به یکی از استان های همجوار بود را کشف کردند.

وی با اشاره به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی این محموله قاچاق، گفت: یک نفر در این رابطه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی سرباز خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه قاچاق کالا خسارت جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند، پلیس با بهره گیری از تمام توان و امکانات خود با این پدیده شوم مبارزه می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches