×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از توقف پرواز شرکت‌های هوایی ایرانی به نجف خبر داد و گفت: مذاکره شرکت‌های ایرانی با مسئولان فرودگاه نجف در تهران ادامه دارد و پروازها تا اعلام نتیجه نهایی مذاکره متوقف شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمای کشوری، رضا جعفرزاده اظهارداشت: در این جلسه که با حضور مدیرعامل فرودگاه نجف و تعدادی از اعضای هیات مدیره و مدیران فرودگاه مذکور در تهران برگزار شد، مسایل و مطالبات طرفین مطرح و مقرر شد، راهکارها و نقشه راه پیاده سازی و اجرائی کردن تصمیمات متخذه در قالب نشست کارشناسی و تخصصی که در آینده نزدیک در نجف برگزار خواهد شد، ارائه شود.

وی افزود: با عنایت به تعامل مثبت مدیریت فرودگاه نجف، تعلق خاطر زائران ایرانی برای زیارت عتبات عالیات و در راستای ارتقای تعاملات زیارتی و گردشگری فی مابین دو کشور، مقرر شد از سرگیری پروازها بعد از جلسه کارگروه کارشناسی طرفین در نجف، در دستور کار قرار گیرد .

جعفرزاده با تاکید بر اینکه سازمان هواپیمایی کشوری تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت مسافران به کار خواهد گرفت، بیان کرد: به نظر می رسد مذاکرات تا اواخر هفته آینده انجام شود.

به گزارش ایرنا، پیش از این مقصود اسعدی سامانی دبیرانجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به نرخگذاری غیرمنطقی خدمات فرودگاهی و مسافری از سوی فرودگاه نجف اعلام کرده بود که طبق این تصمیم مسئولان این فرودگاه هر شرکت‌ ایرانی باید از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون به ‌ازای هر پرواز، حدود ۸۵ دلار و به ازای هر صندلی ۱۵ دلار و هر مسافر ۱۰ دلار به این فرودگاه عوارض پرداخت کنند.

پیشتر شرکت هوایی ایران اعلام کرده بودند اگر مسئولان فرودگاه نجف در این زمینه تجدید نظر نکنند پروازهای خود را از دهم تیرماه به این فرودگاه متوقف می کنند و از امروز پروازهای هوایی به فرودگاه نجف متوقف می شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز روز گذشته اعلام کرد: در جلسه‌ای با نمایندگان عراق دلایل نرخگذاری غیرمنطقی خدمات فرودگاهی و مسافری فرودگاه نجف برای شرکت‌های هواپیمایی و زائران‌ ایرانی را بررسی خواهیم کرد.

‘علی عابدزاده’ افزود: ایران و عراق با دستورکار بررسی چرایی نرخ‌گذاری غیرمنطقی خدمات فرودگاهی و مسافری از سوی فرودگاه نجف برای شرکت‌های هواپیمایی و زائران‌ ایرانی تشکیل جلسه می‌دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches