×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توضیح بانک صنعت و معدن در مورد خودسوزی کارفرمای ایلامی

توضیح بانک صنعت و معدن در مورد خودسوزی کارفرمای ایلامیپولی مالی- بانک صنعت ومعدن از ضایعه درگذشت مدیرعامل شرکت پروفیل زاگرس ابراز تاسف کرده و ضمن همدردی عمیق مراتب تسلیت بانک را با خانواده متوفی، اعلام می‌دارد.

روابط عمومی بانک صنعت ومعدن اعلام داشت: این بانک در راستای سیاست حمایت از صنعتگران و تولید، طی چند مرحله، نسبت به اعطای تسهیلات، جمعاً به مبلغ ٣٨ میلیارد ریال جهت خرید ماشین آلات، تامین مواد اولیه و سرمایه در گردش به این شرکت اقدام کرده است.

این روابط عمومی می‌افزاید مبلغ ۵٠ میلیارد ریال تسهیلات در آذر ماه سال ١٣٩٢ تصویب و نیمی از آن (معادل ٢۵ میلیارد ریال) در بهمن ماه سال گذشته به این شرکت پرداخت گردیده است و پرداخت بخش دوم نیز در مرحله نهایی اجرایی شدن بود، بنحوی که در تیر ماه سال جاری مشارالیه از طریق مصاحبه با رسانه‌ها از خدمات بانک صنعت و معدن ابراز رضایت و تشکر نموده بود.

بر اساس همین گزارش سوابق موجود حاکی از حمایت مالی بانک صنعت ومعدن از شرکت یاد شده بوده و بعلاوه فقط طی یکسال گذشته، بالغ بر ۵٠٠ میلیون دلار، پروژه‌های سرمایه گذاری استان ایلام در حوزه‌های مختلف مانند پتروشیمی، فولاد و سیمان بوسیله این بانک تأمین مالی شده است که بیانگر عزم جدی بانک در ایجاد اشتغال و توسعه کشور می‌باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches