×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توصیه های امنیتی برای کسب و کارهای گوناگون فعال در فضای مجازی تدوین شد

اقتصادتهران: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر اساس تکالیف تعریف شده در بخش الزام های امنیتی شبکه ملی اطلاعات، توصیه های ارتقای امنیت را برای توزیع کنندگان برنامه های سامانه ها هوشمند تهیه و منتشر کرد.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاون امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات اعلام کرد: برای تهیه توصیه های ارتقای امنیت مطالعه های دقیقی با کمک صاحب نظران انجام گرفت و در نشست مشترک با مدیران کسب و کارهای مرتبط در بخش توزیع و انتشار برنامه های کاربردی تلفن همراه و اخذ نظر مشورتی و دیدگاه ها و دغدغه های ایشان، نخستین بسته تهیه و نهایی شد.

سید هادی سجادی یکی از مشکلات صاحبان کسب و کارها برای اجرای این توصیه نامه را نداشتن تجهیزات آزمایشگاهی عنوان کرد و افزود: مقرر شد تا زمان تامین و تکمیل شدن آزمایشگاه های مربوط به هریک از توزیع کنندگان محتوا، مرکز ماهر با درنظر گرفتن اولویت هایی نظیر اهمیت برنامه و تعداد مخاطبان، ارزیابی های لازم را انجام و در صورت وجود مخاطرات احتمالی، مراتب را به تولید کننده و توزیع کننده برنامه به صورت مستقیم اطلاع دهد.

وی اضافه کرد: این توصیه نامه در سه بخش تهدیدهای توزیع برنامه ها، توصیه های امنیتی برای رفع این تهدیدها و استانداردهای فنی دنیا برای امن سازی برنامه های کاربردی موبایلی منتشر شده است.

سجادی ادامه داد: علاقه مندان برای دریافت متن کامل این الزام ها می توانند از طریق سایت رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران یا سایت مرکز ماهر اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches