اقتصاد تهران
شماره خبر : 34423
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
اقتصاد تهران

توصیه‌های مدیرعامل بیمه ما برای توسعه بازار بیمه

اقتصادتهران: مجید صفدری مدیرعامل بیمه«ما» به همراه معاون فنی، معاون شبکه فروش و توسعه بازار و تعدای از مدیران ارشد و مشاوران خود از شعبه کرج بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، در راستای تعامل موثر با شعب و شبکه فروش هر استان مدیرعامل و مدیران ارشد از شعبه کرج بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل این شعبه قرار گرفتند.

مدیرعامل بیمه «ما» ضمن اشاره به اینکه استان البرز به دلیل داشتن ترکیب جمعیت خوب و شهرک‌های صنعتی از موقعیت مناسبی در صنعت بیمه برخوردار است گفت: نقش شبکه فروش برای بیمه‌گران بسیار مهم است و به همین دلیلبرنامه‌های مستمری جهت تعامل و ارتباط نزدیک با شبکه فروش و شعب هر استان داریم. در بیمه «ما» به شبکه فروش اعتقاد و ایمان داریم و لذا تمام تلاش ما بر این است که زیرساخت‌ها و شرایط، برای فعالیت همه جانبه نمایندگان فراهم باشد.

وی در ادامه اضافه کرد: محور اصلی بیمه «ما» بر رعایت حقوق مشتری است و بر اساس تلاش‌های همکاران و شبکه فروش در همین راستا توانستیم تندیس رضایتمندی مشتری در بانک و بیمه را توسط دکتر مرتضی بانک معاون کل نهاد ریاست جمهوری  دریافت کنیم. در دنیای امروز مشتری حق انتخاب و قدرت چانه زنی فراوان دارد. لذا برنامه آموزشی نمایندگان را با توجه به مبحث‌های بازاریابی و فروش، فنون مذاکره، مشتری مداری، روش‌های نوین سخنوری و … گذاشته‌ایم.

صفدری در پایان ضمن تاکید برآنکه بازاریابی در جهان امروز سمت و سوی انسان محوری دارد گفت: شغل خدمات رسانی نوعی عبادت است و برای آنکه موفق شوید باید بتوانید در ذهن، قلب و روح مشتری نفوذ کنید. بازاریابی به معنی شکار فرصت‌ها است و داشتن هوش هیجانی درست در موفقیت شما نقش کلیدی دارد. گفتنی است در پایان این بازدید نمایندگان و پرسنل به بیان مشکلات و دیدگاه های خود پرداختند. تبلیغات  موثر و مطابق با فرهنگ هر استان، کلاس آموزشی متناسب با نیازهای نمایندگان، اصلاح فرآیند کارمزدها، سرعت و دقت در زمان صدور و خسارت و کاهش هزینه های روانی، زمانی و انرژی از جمله مسائل مطرح شده بود و مقرر شد که توسط مدیران مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.