×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
“توسن” در میان ۱۰۰ شرکت برتر قرار گرفت

اقتصادتهران: توسن به عنوان نخستین شرکت برتر از لحاظ کسب درآمد در میان صد شرکت گروه چهارم  IMI-100انتخاب شد.

اقتصادتهران: به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، جدیدترین دوره ارزیابی شرکت‌های برتر توسط سازمان مدیریت صنعتی برای نخستین بار از  میان۵۰۰ شرکت به عمل آمد و هم‌زمان با هفدهمین همایش سالانه IMI-100  در روز ۲۷ بهمن‌ماه جاری  نتایج آن اعلام شد.

در این دوره شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین با کسب رتبه اول در گروه چهارم یکصد شرکت برتر ایران و صعود ۵۰ رتبه‌ای در آستانه ورود به دسته سوم قرار گرفت.

همچنین در این ازریابی شرکت‌های سرمایه‌گذاری فناوران توسن جایگاه چهل و هفتم در میان یکصد شرکت گروه سوم و توسن تکنو رتبه بیست و سوم را در بین یکصد شرکت گروه چهارم کسب کردند.

این در حالی است که جایگاه توسن در ارزیابی سال گذشته رتبه ۳۵۰ بود و در سال‌های ۹۱ و ۹۲ این شرکت موفق به کسب رتبه برتر از لحاظ رشد سریع شده بود.

سازمان‌مدیریت‌صنعتی رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران را برای  سالیان متوالی تهیه کرده که این فهرست هر ساله با هدف فراهم ساختن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور، فضای روشن‌تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می‌‌شود تا به مدیران، سیاست‌گذاران و پژوهشگران یاری ‎رساند که شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور  دست یابند.

 

 

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches