×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توسن بوم با ۱۷۰ ایده وارد مرحله بررسی ایده‌ها شد

اقتصادتهران: مهلت ثبت‌نام در ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه ‌سرویس‌های بانکی تحت عنوان «توسن بوم» با ثبت بیش از ۱۷۰ ایده به پایان رسید و وارد مرحله بررسی ایده‌ها شد.

همایون محبوبی، مدیر تولید شرکت توسن و مدیر اجرایی توسن بوم، درباره آخرین اخبار هکاتون «چالش نوآوری توسن»چنین گفت: مهلت ثبت نام اولین چالش نوآوری توسن به پایان رسید.

وی ادامه داد: تعداد ایده‌های ثبت شده بیش از ۱۷۰ مورد بوده و ما فرآیند داوری را برای انتخاب ایده‌ه‌ای برتر آغاز کرده‌ایم و اول آبان‌ماه اسامی تیم‌های انتخاب شده را برای حضور در هکاتون اعلام خواهیم کرد.

محبوبی اظهار داشت: با توجه به میزان خوب استقبال از این رویداد، انتخاب ۲۰ تیم برتر کار دشواری برای ما خواهد بود. ما جلساتی با این تیم‌ها خواهیم داشت تا اطلاعات بیشتری در خصوص ایده و مدل کسب‌ و کارشان ارائه دهند و تیم‌ها باید با یک ارائه خوب، توانایی خود را برای حضور در هکاتون اثبات کنند. ما نیز در این جلسات، بازخوردهایی برای بهتر و پخته‌تر شدن ایده‌ها ارائه خواهیم کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches