×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه میادین میوه و تره‌بار برای سهولت دسترسی شهروندان به مایحتاج روزانه

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۱۰ و رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار نسبت به توسعه سرانه‌های خدماتی و احداث میادین میوه و تره‌بار جدید به منظور سهولت در دسترسی شهروندان به نیازهای اولیه خانوار توافق کردند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، «ایوب فصاحت» مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۱۰، با «مهدی اخ الصنایع» دیدار کرد.

طرفین در این دیدار، درخصوص توسعه سرانه‌های خدماتی و احداث میادین میوه و تره‌بار جدید به منظور سهولت در دسترسی شهروندان به نیازهای اولیه خانوار و همچنین نوسازی و بازسازی میادین میوه و تره‌بار فرسوده با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

در ادامه، شهردار منطقه و رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، از میادین میوه و تره‌بار سطح منطقه بازدید و آخرین وضعیت بازارهای خدماتی را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.

بر این اساس، مقرر شد در محل فعلی میدان میوه و تره‌بار طوس با همکاری سازمان میادین نسبت به احداث پارکینگ و نوسازی این میدان اقدام شود.

همچنین مقرر شد نسبت به تملک زمین مجاور میدان میوه و تره‌بار آذرشهر در خیابان آذربایجان اقدام و نسبت به توسعه این میدان میوه و تره بار اقدام شود و در میدان میوه و تره‌بار هفت چنار، طراحی جدیدی براساس اصلاحیه ملک انجام شود.

براساس این گزارش، در بازدید میدان میوه و تره‌بار شهدای جی نسبت به نحوه به فعالیت این بازار اقدام و میدان میوه و تره‌بار خیابان شهید محبوب مجاز که فرسوده است، تخریب و نوسازی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches