×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه زمین‌های چمن مصنوعی در شمالغرب تهران

تهران اکونومی: شهردار منطقه دو تهران از توسعه زمین های چمن مصنوعی در این منطقه خبر داد و گفت: ۱۰ باب زمین چمن مصنوعی طی سال جاری در شمالغرب تهران احداث شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “عابد ملکی” با اعلام این خبر افزود: استقبال قابل وصف شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان از زمین های چمن و دیگر فضاهای عمومی ورزشی در این منطقه، شهرداری را بر آن داشت تا نسبت به توسعه فضاهای ورزشی اقدام کند.

وی با بیان اینکه توجه به توسعه فضاها و اماکن ورزشی عمومی در این منطقه از سیاست های اصولی مدیریت شهری است که احداث زمین های چمن مصنوعی نیز در همین راستا صورت می گیرد گفت: زمین های چمن مصنوعی جدید در زیر پل همایون شهر، میدان تیموری ، اسلام آبادجنوبی، گلدیسان، بوستان شهروند، ایوانک، اشرفی اصفهانی، بوستان مخابرات، تیموری ، ۱۸ هکتاری و فرحزاد احداث شده است.

شهردار منطقه دو تهران با بیان اینکه بنا داریم در تمامی محله های این منطقه نسبت به احداث و بهره برداری زمین های چمن مصنوعی اقدام شود، اظهارداشت: استفاده از این فضاهای ورزشی برای تمامی شهروندان آزاد بوده و با هماهنگی اداره ورزش و مدیریت محله در سطح نواحی منطقه، استفاده از آنها امکان پذیر است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches