×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه روابط تجاری و اقتصادی ایران و چین

اقتصادتهران: مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور چین و ایران گفت: با استفاده از توانمندی و ظرفیت سفارت جمهوری خلق چین در ایران، روابط و مناسبات تجاری را گسترش دهیم و بعضی از مسائل را رفع کنیم.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی، «حامد فروزان» در این نشست با اشاره به ظرفیت های اقتصادی موجود در کشور گفت: روابط تنگاتنگی بین چین و ایران و جود دارد و باید مباحث ما فنی، عملیاتی، اقتصادی و نتیجه بخش باشد از سفیر جمهوری خلق چین در ایران دعوت می کنیم از ظرفیت های اقتصادی موجود در کشور و مجموعه شستا بازدید داشته باشند.

وی افزود: یک نشست نیز با موضوعات بانکی و حضور مدیران بانکی وزارتخانه با سفارت خواهیم داشت که بتوانیم خط تبادل مالی فی مابین ایران و چین را پیگیری و حل کنیم.

این مقام مسئوول با اشاره به ظرفیت های شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی تشریح کرد: شستا بزرگترین مجموعه اقتصادی کشور است و  ما می خواهیم همکاری و سرمایه گذاری های مشترک میان شستا و هلدینگ های تابعه در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی، گروه های ساخت و زیرساخت، بخش دار، بخش سیمان، بخش معدنی، حوزه گردشگری، حمل و نقل های ریلی، دریای و هوایی و موضوعات مالی و سرمایه گذاری محقق شود.

مدیرکل امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عزم شستا در افزایش همکاری با هلدینگ های اقتصادی کشور چین افزود: این که از مدیران هلدینگ های اقتصادی مجموعه شستا خواستیم در این جلسه حاضر شوند نشان دهنده تمایل و علاقه ما برای بالا بردن سرعت گسترش روابط است.

وی با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجموعه های اقتصادی بزرگی داریم که بخش های مهم اقتصادی کشور را مدیریت می کنند افزود: موضوعاتی که دراین وزارتخانه پیگیری می کنیم علاوه بر موضوعات اقتصادی، در حوزه های تامین اجتماعی، تعاون، اشتغال، کارآفرینی و مهارت آموزی و سایر موارد است ضمن اینکه مایل به رشد و ارتقای روابط در زمینه های اقتصادی هستیم.

فروزان با اشاره به موضوعات مطرح شده ازجانب رئیس دفتر بازرگانی چین اظهار داشت: در این جلسه مشخص شد که مدیران ما در طرح و پیگیری مسائل بسیار جدی هستند. پیشنهاداتی هم که ارائه شد پیشنهادات عملی و اجرایی است و مسائلی هم که مطرح شد مسائل واقعی هست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches