×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه خدمات دیجیتال در حوزه سلامت به استقبال مردم بستگی دارد

اقتصادتهران: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه رسانه ها و خدمات دیجیتال در حوزه سلامت به استقبال مردم بستگی دارد، اما به هر حال زندگی دیجیتال و ماشینی امروز، ورود این فناوری ها را به زندگی مردم در حوزه های مختلف ضروری می کند.

به گزارش ایرنا، سید حسن هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نخستین جشنواره رسانه های دیجیتال سلامت در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم هم ارائه دهندگان خدمات در حوزه دیجیتال وارد شوند و هم مردم از این خدمات استفاده کنند؛ زیرا این خدمات دیجیتال می تواند از مراجعات متعدد مردم برای دریافت مشاوره، ویزیت و آزمایش جلوگیری و به پیشگیری از بیماری ها نیز کمک کند.

وی درباره تله مدیسین اظهار داشت: از وزارت ارتباطات تشکر می کنم که اقدامات بسیار مثبتی در این رابطه طی پنج سال اخیر انجام داد. آنچه به وزارت بهداشت مربوط است، پرونده الکترونیک سلامت است. در مسیر استفاده از این فناوری قرار داریم، اما در حال حاضر استفاده از نیروی انسانی، ارزان تر از وسایل و تجهیزاتی است که خدمات را روباتیک ارائه می کنند. باید منتظر آینده و به دنبال کاهش هزینه ها با استفاده از تله مدیسین باشیم.

وزیر بهداشت درباره حمایت از شرکت ها و افرادی که وارد حوزه رسانه های دیجیتال سلامت شدند نیز بیان کرد: این نمایشگاه به همت معاونت اجتماعی وزارت بهداشت برگزار شد و امیدواریم وزیر ارتباطات و معاون علمی رئیس جمهوری از این نمایشگاه حمایت و بازدید کنند. حضور بخش خصوصی در این حوزه بسیار اهمیت دارد و وزارت بهداشت نیز به شناخت توانمندی های داخلی کمک می کند. البته گام اول، آگاهی و شناسایی است و بعد باید تسهیلات اعم از مجوز و غیره آماده شود.

وی تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه به عنوان شروع، اتفاق خوبی است و اگر حمایت ها جدی باشد، در مسیر درستی قرار خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches