×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه تعامل پست بانک و شرکت خدمات هوایی پیام

اقتصاد تهران: رئیس هیأت مدیره پست بانک ضمن تأکید ویژه بر لزوم همکاری و تعامل پست و پست بانک تصریح کرد: پست بانک خصلتی کاملاً پستی دارد و بقا و حضور آن در گروی همگامی و همدلی با پست است.

در همایش سراسری مدیران شرکت های پست و پست بانک در حاشیه بزرگداشت هفدهم مهرماه که در تاریخ شانزدهم مهرماه در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، حسن زاده، رئیس هیأت مدیره و ضیایی مدیر عامل پست بانک و همچنین مختاری رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام بر وحدت رویه و همگامی این سه شرکت اتفاق نظر داشتند.

حسن زاده با بیان این که رسالت اصلی پست و پست بانک رفع محرومیت زدایی با حداقل هزینه است همپایی این دو شرکت را بادر نظر گرفتن منافع طرفین در انجام این رسالت بسیار مهم دانست.

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل خدمات هوایی پیام نیز با بیان این که پتانسیل های بسیار خوبی در این سه شرکت موجود است که می تواند در جهت تأمین منافع هر سه و در راستای سیاست های وزارت متبوع از آن استفاده نمود افزود: جلسات متعددی در این راستا برگزار شده است که نتایج خوبی داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches