×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع ۶ هزار بسته حمایتی بین نیازمندان منطقه ۲۰

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۲۰ از توزیع ۶ هزار بسته حمایتی به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه نیازمندان و بی بضاعتان شناسایی شده در این منطقه جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، منصور کتانباف با بیان این مطلب گفت: با تلاش جهادی و تحقیق های میدانی کارشناسان طی چند ماهه اخیر، خانواده‌های نیازمند در محدوده شهری و روستاهای شهرری شناسایی و روند رسیدگی به آنها با مشارکت خیرین همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

کتانباف با اشاره به اینکه تا نیمه ماه مبارک رمضان ۶ هزار بسته حمایتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود، افزود: علاوه بر اهدای کالاهای مورد نیاز معیشتی، ارائه خدمات مشاوره ای، پزشکی و درمانی، تحصیلی و تغذیه ای نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۲۰ قرار گرفته است که در ماه های آتی انجام خواهد شد.

وی استفاده از ظرفیت خیرین را مهم برشمرد و گفت: بانک اطلاعاتی نیازمندان شناسایی شده در نواحی هفتگانه، دارای اطلاعات کامل پزشکی، اجتماعی و معیشتی است وخیرین علاقه مند می توانند با مراجعه به شهرداری منطقه ۲۰، در این امر خیر مشارکت کنند.

شهردار منطقه ۲۰ در پایان رسیدگی به نیازمندان، خانواده های بی بضاعت و بانوان سرپرست خانوار را از اولویت های شهرداری تهران برشمرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches