×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع کیسه‌های پارچه‌ای میان شهروندان منطقه دو تهران

اقتصادتهران: قائم مقام منطقه دو تهران از توزیع کیسه های پارچه ای میان شهروندان این منطقه با هدف کاهش تولید زباله پلاستیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو تهران، “علی درویش پور” با اعلام این مطلب اظهارداشت: شهرداری این منطقه برای کاهش پسماندهای تفکیک ناپذیر در تلاش برای کاهش تولید زباله پلاستیک با هدف بهبود محیط زیست شهری است.

وی به اجرای ویژه برنامه‌های آسمان آبی و زمین زمین پاک برای کاهش استفاده از کیسه‌های نایلونی و ظروف یکبار در این منطقه اشاره کرد و اظهارداشت: این برنامه‌ها با هدف افزایش آگاهی شهروندان در قالب برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مساجد، سراهای محله و خانه‌های سلامت برنامه‌ریزی شده و اجرا می‌شود.

قائم مقام منطقه دو تهران با اشاره به توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای ادامه داد: به مناسبت‌های مختلف علاوه بر بسته‌های آموزشی، کیسه‌های پارچه‌ای را رایگان در اختیار شهروندان می‌گذاریم تا کمتر از کیسه‌های نایلونی تجدید ناپذیر استفاده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches