×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع کفش های سلامت برای بیماران دیابتی آغاز شد

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت بیتا پاسارگاد از تولید انبوه و عرضه کفی و کفش های طبی مختص بیماران طبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، امیر رشیدی نیا، در مراسم رونمایی از کفش و کفی سلامت که بعدازظهر روز دوشنبه و با حضور رییس انجمن حمایت از بیماران دیابتی برگزار شد ضمن بیان این خبر گفت: از آنجا که یکی از مهم ترین مشکلات بیماران دیابتی مربوط به کفش های آن هاست از همین رو شرکت بیتا پاسارگاد نسبت به توزیع انبوه آن ها با کیفتی مطلوب و قیمتی مناسب اقدام کرده است.

وی با بیان آن که کفی های طبی بکار رفته در کفش های سلامت آنتی باکتریال است به اهداف این شرکت اشاره کرد و گفت: بیتا پاسارگاد به عنوان تیمی مصمم و هدفدار، اهداف میانبرد و دوربردی را دنبال می کند به طوری که قصد دارد تا با کاهش هزینه های هنگفت خانوارهای دارای بیمار دیابتی گامی موثر در پیشگیری و نیز درمان و توانبخشی بیماری های پا بردارد.

وی با اشاره به آن که عموم افراد می توانند از این کفش ها استفاده کنند تصریح کرد: ایجاد فرهنگ حفظ پای دیابتی و تجویز کفش سالم برای این بیماری هزینه بر و ناتوان کننده یکی دیگر از اهداف گروه بیتا پاسارگاد است.

۸۵ درصد علل محیطی متوجه استرس است که باعث ابتلا به دیابت می شود

بر پایه گزارش خبرنگار اقتصادتهران، دکتر شکور امیدی، رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی ایران با بیان آن که ۸ میلیون ایرانی دیابت دارند، گفت: ۳.۶ میلیون نفر از بیماران دیابتی توسط انجمن شناسایی شده اند اما متاسفانه دیابت یک بیماری مخفی و پنهان است که وقتی با آن مواجه می شویم که فرد مبتلا شده است.

وی با بیان آن که در حدود ۱۰ درصد جمعیت کشور مبتلا به دیابت هستند که نیمی از آنها از بیماری خود خبر ندارند، بر ضرورت انجام است قند خون تاکید کرد و گفت: اگر فردی دو بار تست قند خون ناشتا انجام داد و قند خون او بالای ۱۲۶ بود، کاندید بیماری دیابت است.

امیدی ادامه داد: در این بین، ۸۵ درصد علل محیطی متوجه استرس و تنش است که باعث ابتلا به دیابت می شود.

وی بر ضرورت ورود سازمان های مردم نهاد در امر پیشگیری از دیابت تاکید کرد و گفت: دولت نمی تواند به تنهایی در این زمینه موفق باشد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران دیابتی ایران با بیان آن که استفاده از کفش مرغوب برای بیماران دیابتی از ضرورتی بسیار زیاد برخوردار است یادآور شد: کفشی برای بیماران دیابتی مناسب است که منافذ لازم برای عبور هوا را داشته و چرم طبیعی در آن بکار رفته باشد.

لازم به ذکر است تعدادی از پزشکان و پرستاران خدوم کشور نیز در این جلسه حضور داشتند که به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

۲

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches