×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع کتاب سبز بین شهروندان در هفته کتاب و کتابخوانی

اقتصادتهران: معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو به مناسبت هفته کتاب و ترویج فرهنگ کتاب خوانی در میان شهروندان برنامه متنوعی با موضوع پسماند و محیط زیست را در سطح محلات منطقه دو اجرا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه دو “مجید پریسایی ” معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو ضمن بیان این خبر گفت: یکی از راه‌های موثر در جهت رسیدن به توسعه فرهنگی در جوامع به ویژه مسئله کتاب و کتابخوانی و ترویج مطالعه میان شهروندان به عنوان یک ضرورت و نقش خانواده ها و سازمان را در ایجاد انگیزه تغییر است.

پریسایی افزود:در راستای کمپین آسمان آبی، زمین پاک و همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اداره مدیریت پسماند با رویکرد نوین آموزشی اقدام به توزیع کتاب سبز بین شهروندان در غرفه‌‌های بازیافت، بوستان ها و اجرای مسابقه کتاب و کتابخوانی با محوریت محیط زیست در کلبه‌های مدارس کرده است.

پریسایی تأکید کرد: آشنایی شهروندان به ویژه کودکان و دانش آموزان نسبت به اهمیت حفظ زمین و محیط زیست شهری در قالب کتاب، یکی از مهمترین رویکردهای شهرداری تهران است که اداره مدیریت پسماند منطقه ۲ در هفته کتاب،ب رنامه ویژه ای مثل برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع پسماند شهری، بازیافت و محیط زیست برای دانش آموزان مدارس برگزار می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches